söndag 9 maj 2010

Lycklig, lycklig

Bild: Jörgen Auer
Vilken lycka att fylla tre. Men frågan är vem som var gladast just i det ögonblick när ljusen på tårtan blåstes ut. Födelsedagsbarnet William eller den stolta modern Rebecka? Dock törs jag lova att det var William som var den gladare kvarten senare när han fick kliva upp på den bästa presenten - en studsmatta ute på gräsmattan.
- Jag är så lycklig, sa han och sken ikapp med eftermiddagssolen.
För den som undrar vad som skymtar bakom William på bilden så kan jag berätta att det är konstverk av Zoltan Bresch. Han var för övrigt med på kalaset och testade studsen, han också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha fick en skrattattack när du nämnde Zoltan i bakgrunden haha
/Grabben

Anonym sa...

Hahaha! Ett jättefint konstverk, jag har även för mig att han gjort två minst lika bra till! :-D
/Cissi Alm