söndag 24 mars 2019

Sammandrag söndag

Bild: Ego
Söndagen började som alla de andra tidigare 103 senaste dagarna. Jag var på Mantorp Gym och tränade. Eftersom det ändå är söndag så tog jag det ganska lugnt, därav telefonen. Den brukar jag aldrig ha med mig annars. Vad jag gjorde för övningar i dag. Lugna 25 minuter på löpbandet, fem minuters cykling, 15 minuter hantlar och fem minuter maskiner. Det fick räcka i dag. Första dagen av alla hittills utan rephoppning. Benen kunde få vila lite, var tanken.

Bild: Jörgen Auer
Mer i dag. Hm. Inte så mycket att rapportera om. Jo, jag skulle ju skriva till Ryktbart var tänkt, men jag hann knappt börja förrän jag blev utloggad. Det var nåt datastrul och hur många gånger jag än loggade in så kastades jag ut efter någon minut. Det var som förgjort och av skrivandet blev ingenting. Dock kunde jag lägga in de bilder jag tänkt mig till reportaget. När sen inget annat blev av tröttnade jag, meddelade Corren att Ryktbart nog måste stå en dag och åkte sen till Mjölby. Visst ja, jag såg ju Hanna Öberg vinna för första gången i världscupen också och även Stina Nilsson vinna. Kul.

Bild: Jörgen Auer
Vad göra i Mjölby, då? Jo, köpa pizza. Gjorde så på Napoli vid torget.

Bild: Jörgen Auer
Efter det begav jag mig hemåt igen. Det var ju snart kväll och jag körde fokuserat hemåt. Fjorton regndroppar på vindrutan berättade att sämre väder kanske var på gång. Men det kom inte fler. Inte då i alla fall. När de här raderna skrivs är klockan över 20 och Mästarnas mästare har börjat. Jag måste titta. Hej då.

Inga kommentarer: