onsdag 28 mars 2012

Gjort i dag, då?

Bild: Jörgen Auer
Jaha, du, vad har du gjort i dag, då, frågade en bekant för någon timme sen. Tja, sa jag. Bland mycket annat så såg jag en fallen silo få magen uppsprättadBild: Jörgen Auer
och jag luktade på blommorna vid Mjölby kyrka
Bild: Jörgen Auer
åkte till Euromaster vid Albacken och bytte till sommardäck (tittade på) på en av Correns bilar
Bild: Jörgen Auer
tittade djupt i en hög med nya däck
Bild: Jörgen Auer
försvann efter lunchen till Mantorp och Seves frisersalong för att träffa 19-åriga Linnéa Lindell på Linnéas massage som hyrt in sig hos Kirk på Seves
Bild: Jörgen Auer
och till sist åkte jag tillbaka till Mjölby för att träffa Stella Dubec från Linköping som på måndag tar över Modeklippet i Mjölby, och byter namn på det till Stellas. Både Linnéa och Stella gillar tanken på att driva eget företag och vad de har att säga presenteras i Corren inom kort. På Mjölbysidorna.
Och så tittade jag på och väntade ut regnet innan jag åkte hem.
Ur träningsdagboken: Vilodag.

Inga kommentarer: