onsdag 27 juni 2018

Tre år med Mera

I veckans Mera Linköping

Så är det slut. Tidningsbilagorna, tillika gratistidningarna Mera Linköping och Mera Norrköping har gjort sitt. Precis som Mera Västervik, alla tre inom Östgöta Media. De är döda, borta och kommer inte att återuppstå.
Synd. Där fick ju jag tillfälle att göra något roligt. Serien Gatuliv har varit populär har jag förstått och de jag har mött under de 29 reportage det blev har nästan samtliga sagt att de har  sett och läst serien

I veckans Mera Bild

Utöver gatuserien har redaktören Anna Lindén haft förtroende för mig som en av fyra krönikörer. Även den tiden har således nått vägs ände.
Som frilansare har jag kvar uppdrag inom Östgöta Media och fortsätter än så länge att skriva reportage om ridsport. Vad som händer till hösten är ännu för tidigt att säga något om, men jag är i alla fall fortfarande sugen på att fortsätta skriva.

Inga kommentarer: