fredag 15 juni 2018

Tre reportage i sommarbilagan

 Ur Correns sommarbilaga 2018
Jag fick tjata mig till det, men tre reportage blev det i alla fall från min penna till årets sommarbilaga i Correns och NT:s regi. Jag har lite svårt att förstå varför de inte ligger på och frågar om jag kan och vill medverka. De vet ju vad de får efter så många år och reportage runt om i Östergötland. Visst, jag är inte anställd och det kostar en ringa peng att hyra mig för uppdrag nu när jag är pensionär och frilansar, men jag vet att jag är en billig utgift och så mycket sämre är jag inte.
Jaja, tre uppdrag blev det i ett soligt och majklätt Östergötland: kajak med Linköping Kajak här ovan.

 Ur Correns sommarbilaga 2018
Äventyrsgården i Ulrika.

Ur Correns sommarbilaga 2018
Och vandring på Omberg. Märkligt dock att det blev dragning på färgmässigt sämsta bilden som jag bara skickade med som utfyllnad och hade tänkt mig en tvåspaltare. Det fanns fler bilder än de här och jag hade helst sett en vandringsbild som den stora. Så blev det dock inte.

Inga kommentarer: