lördag 26 april 2014

Några bilder från Cityloppet

Bild: Jörgen Auer 
Från starten av dagens motionslopp i Linköping - Cityloppet.Start och mål på Lilla torget.
 Bild: Jörgen Auer 
 Ett par hundra deltog.
 Bild: Jörgen Auer 
Själv nöjde jag mig med atta vara åskådare, eller rättare sagt fotograf åt Corren.se
 Bild: Jörgen Auer 
 Som sådan gick jag genast ner till Stångebro, bron alltså, där jag visste att löparna skulle komma.
 Bild: Jörgen Auer 
 Solen sken. Vinden var sval. Bra väder för att springa, tyckte jag.
Bild: Jörgen Aue
 Andra motionärer utanför loppet valde att gå runt Stångån. Och det går ju bra det också. Huvudsaken är att man rör på sig. Själv rörde jag mig mot redaktionen. Jag var tvungen att åka på ett reportage i Åtvidaberg.
Och, jag höll på att glömma, arrangör för Cityloppet var Frisk Sport & Fitness.

Inga kommentarer: