onsdag 8 februari 2017

Glömde ju nästan bort Ellinor

Bild från dataskärmen
Höll ju alldeles på att glömma redovisningen av mitt besök hemma hos näringsterapeuten, hälso-coachen, och föreläsaren Ellinor Ladenberg. Så här presenterades jobbet i  Mera Linköping och Mera Norrköping i går, frånsett de taskiga bildfärger som fanns på min datorskärm när jag läste E-tidningen. Jag bor inte i Linköpings kommun och får därför inte Mera Linköping med Corren, tyvärr. Då kan det bli så här illa när jag fotar av skärmen. Riktigt så här dåliga är inte bilderna i tidningen.
När jag får tillgång till papperstidningen fotar jag av den och byter ut bilden ovan. Jag lovar.
Tack Ellinor för ett väldigt trevligt bemötande. Och du, jag har kommit igång med lite löpning. Svårare det där med kosten, men jag försöker.



2 kommentarer:

Ellinor sa...

Hej Jörgen!
Vad roligt att hitta till din blogg :), nu har jag kikat igenom dina inlägg och även läst inlägget om när du var hos mig. Det var så trevligt att ha dig på besök igen. Välkommen tillbaka igen och lycka till med löpningen nu.
Ellinor

Auer sa...

Hej, Ellinor.
Så roligt att du hittade hit. Jag hoppas att du också gillade vad jag skrev om din pappa - inlägg 8 februari.

Tack för uppmuntran. Löpningen går inget vidare, men nu har jag varit på ett bodypumppass och kan inte ta mig nedför trappan här hemma. Knappt.
Fast det kommer väl bättre tider.

Jörgen