torsdag 5 maj 2022

Vårbilder från Linköping

Bild: Jörgen Auer

Besökte Linköping nån timme eller två i dag. Det var vår över stan, parker, häckar och träd stod gröna, solen sken.
 
Bild: Jörgen Auer

Jag gillade allt jag såg, det var en sådan dag. Så som det kan bli i vårens tid. 

Bild: Jörgen Auer

Det fina biblioteket gladde mig också. Inte för att jag gick in, nej jag åkte bara förbi, utan för att det är snyggt.

Bild: Jörgen Auer

Mig veterligen var den här torsdagen den första gång som Gudmundsgatan nämns i min blogg. Kanske har dess namn aldrig publicerats tidigare någonstans, jo det måste ha blivit omnämnt med tanke på att bilföretaget Bilbörsen ju är beläget där. Det är det som syns på bilden här. Jag hade som ägare av en Kia Niro ärende dit (däckbyte).

Sommardäck hör våren till - och sommaren. 




Inga kommentarer: