onsdag 17 februari 2016

Mina bilder av domkyrkan

 Bild: Jörgen Auer
Om jag inte är alldeles fel underrättad så kommer Linköpings domkyrka i min tappning att spela stor roll i morgondagens upplaga av Correns bilaga Bostad. Den här bilden tagen i närheten av Bergsvägen är dock inte med i tidningen (men finns med på nätet).
Bild: Mikael Svensson
Den här bilden är inte heller med i Bostad. Det är endast bilder tagna av mig, det är ju mina bilder av den fina katedralen som visas. Varför i Bostad, kan man undra. Domkyrkan är väl ingen bostad? Nja, men du har väl hört talas om Guds hus? Dessutom är det en byggnad och sådana får ta plats i Bostad, hälsar redaktören Anna Lindén. Läs alltså Bostad i morgon och ta del av mina bilder av Linköpings domkyrka. Du som inte har tillgång till bilagan kan i stället gå in på nätet och kolla på bilderna.

Inga kommentarer: