lördag 31 december 2016

Vill du vinna trisslotter?

 Bild: Jörgen Auer
1. Visst är vassen vass?

Bild: Jörgen Auer
2. Dressyr i den högre skolan.

 Bild: Jörgen Auer
3. Blommor förgyller stadsmiljön.

 Bild: Jörgen Auer
4. En afton vid Drögen.

 Bild: Jörgen Auer
5. En vanlig sommarsyn: kolfjäril och klöver.

Bild: Jörgen Auer
 6. Tjena, kompis.

Bild: Jörgen Auer
7. Skönt va för sig själv en stund.

 Bild: Jörgen Auer
8. När kommer nästa tåg?

Bild: Jörgen Auer
 9. Hösten är nog här nu.

 Bild: Jörgen Auer
10. Arbetsrast en bit upp.

Bild: Jörgen Auer
 11. Sidensvansar i rönnbärsträdet.

 Bild: Jörgen Auer
12. Jul i Gamla Linköping.

Ovanstående bilder är tagna av mig under året och ingår i min numera traditionella tävling om vilken av mina bilder under det gångna året som lyckas samla flest röster bland er som vill vara med och tävla om tre trisslotter. Ni behöver inte tycka att bilderna är bra, men någon av dem kanske är lite bättre än de andra. Vilken?
För att ni inte ska påverkas av andras röster och för att jag ska veta vart jag ska skicka lotterna så vill jag att ni mejlar era svar till mig. Gör det före kl 12 torsdag 5 januari och min mejladress är: jorgen.auer@corren.se
Rösta på nu. (Det här uppropet finns även på facebook).

11 kommentarer:

Teresia sa...

Bild nr 8.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Nummer 6
Hälsningar Maria Holmertz

Unknown sa...

Jag tänkte att jag var unik i att röta nr8 men jag ser att fler håller med mig. Vilken drömlik bild, där skulle jag kunna spendera mycket tid! Så vackert!

Hälsningar Sofhie Svensson

Unknown sa...

Nr 9. Invigde huset och gillar glöden i buskaget
Hälsningar
Eva.Joelsson@gmail.com

Unknown sa...

Jag menade såklart nr. 3 o inget annat 😊

Tobbe Gustavsson sa...

Nr 10.

Tobbe Gustavsson sa...

Å nummer 2.

Anonym sa...

Nr. 12, känns som den ligger rätt i tiden! Saknar lite fler julgranar bara:) Inger Axelsson.

Unknown sa...

Hej Jörgen, jag röstar på nummer 8.
Bilden har härliga färger, platsen känns mystisk och väcker frågor... var när hur!?

Auer sa...

Tack Inger och tack Joakim. Jag har noterat era röster. God fortsättning, båda två. Och lycka till i tävlingen.