fredag 28 maj 2021

Sabotage eller tekniskt fel?

Det är nåt galet med Blogger i natt. Jag vet inte exakt ved felet består i, men vet att jag inte just nu kan överföra bilder till mina inlägg. Inte på det sätt som jag brukar i alla fall. Lite konstigt är det, särskilt som det väldigt sällan uppstår fel.

Min misstanke är att det på något sätt kan ha att göra med besökare på min blogg. Att det bland alla som varit inne i dag och tittat finns någon illasinnad yngre man som bara är ute efter bråk, söndring och förstörelse. Är det så vill jag att du genast rättar till vad du ställt till med. Om du tycker att det är jobbigt så är det ingenting mot vad det kommer att bli när jag sätter mina experter på jakt efter dig.

Jag kan dock glädja dig med att jag tyvärr inte förfogar över någon bild på dig.

Inte än.

Om min misstanke saknar grund så är min tröst att jag inte har någon att be om ursäkt. För ingenting hade ju skett. Felet var ett tekniskt fel hos Blogger. 

😡





Inga kommentarer: