söndag 6 december 2015

Möte med en produktutformare

 Bild: Jörgen Auer
 Kom på att jag alldeles har glömt bort att redovisa mitt möte med Linda Stjernström i Mantorp. Men jag var i alla fall hemma hos henne i Mantorp för någon månad sedan, någon dag innan hon skulle åka till Rovaniemi för sex veckors praktik på mönstertidningen Ottobre. På bilden håller hon på att färdigställa en stänkhuva till travhästar (hennes pappa Jonny Stjernström är tränare på Mantorptravet och många i släkten är eller har varit sysselsatta inom travet på något sätt.
 Reportage i Corren
22-åriga Linda kan köra häst hon också men vill bli mönsterkonstruktör (produktutformare) och så här presenterades reportaget i Corren och det på familjesidan i torsdags (3 december).
B-1:an i Corren
Trevligt och kul att även den här bilden fick vara med i tidningen. Och det på förstasidan av del B. Båda mina bilder fick för övrigt Anders Hylén i Boxholm att skriva till mig och säga: tack för trevliga bilder med fin ögonkontakt, Jörgen.
Jag säger tack till Anders för den kommentaren och tack till Linda för ett trevligt möte.

Inga kommentarer: