tisdag 22 december 2015

På besök hos Sky i Tornet

 Bild: Jörgen Auer
Intressant utsikt, eller hur? Fast vädret var förstås inte det allra bästa för att titta på Linköping från Tornet när jag var på besök i veckan.
 Bild: Jörgen Auer
Men visst såg jag stora delar av innerstan. Vilket jag gjorde för att kunna berätta om besöket i Correns tisdagsbilaga Mera Linköping (som bara kommer ut i Linköping).
 Bild: Jörgen Auer
Från Tornet såg jag ända till vattentornet där borta i Majelden och dess digitala reklam.
 Bild: Jörgen Auer
Minst lika imponerad av Linköping från Tornet var målaren Sergej Tuus som jag träffade i en av hissarna.
 Bild: Jörgen Auer
Så här kan man se Linköpings station (Resecentrum) lite från ovan.
Bild: Jörgen Auer
Och den som guidade mig runt i Tornet var Clara Callmeryd från Sky Hotel Apartments. Hotellet har 70 lägenheter i byggnaden där även Stångåstaden har kontor. Stort tack, Clara och god jul (som du ser kom jag aldrig riktigt underfund med ljuset där uppe i konferensrummet högst upp).

Inga kommentarer: