onsdag 1 januari 2020

Vill du vinna trisslotter?

Nu är det dags att tävla igen. Bildtävling där det gäller att tycka till om vilken av de av mig tagna och utvalda tio bilderna som är bäst. Eller minst dålig, som proffsfotograferna nog skulle vilja säga om mina bilder.
Alla de här kommande tio bilderna är tagna under 2019 och det gäller för dig som vill vara med att rösta på en av bilderna som den bästa. Den bild som får flest röster vinner, och bland dem som röstar på den drar jag en vinnare som får tre trisslotter. Bland alla övriga som varit med och tävlat dras en vinnare som får en trisslott.
Röstar gör du genom att maila mig på jorgen.auer@ostmedia.se eller sända mig ett meddelande på Messenger med bildnummer och din adress. Du kan också sms-a mig på 070-8285442. Gör det innan den 10 januari.
Inga kommentarer på Facebook, tack. Här kommer bilderna:

Bild: Jörgen Auer
1. Björkar i Björkeberg.

Bild: Jörgen Auer
2. Brinner det, eller?

Bild: Jörgen Auer
3. Vardag.

Bild: Jörgen Auer
4. Himmelskt.

Bild: Jörgen Auer
5. Bro över solen.

 Bild: Jörgen Auer
6. Inuti.

Bild: Jörgen Auer
7. Vila vid bryggan.

Bild: Jörgen Auer
8. Dimman kommer.

Bild: Jörgen Auer
9. En rand av ljus.

Bild: Jörgen Auer
10. Morgonbild.

6 kommentarer:

Ewa Ärlebrant sa...

Jag röstar på nummer fem även om jag skulle vilja välja alla

Fredrik sa...

Nr 4 är klockren 👍🏼👍🏼

Anita sa...

Nr 2 hoppas på tur.

Barbara sa...

Nr 4 Himmelskt. Det är som att himlen öppnar sig ❤️

Erika Wiman Snäll sa...

Jag röstar på ”en rand av ljus”

Auer sa...

Hallå, Fredrik och Anita. Vilka är ni? Efternamn tack. Jag vill ju kunna nå er ifall ni vinner.