torsdag 7 januari 2016

Rösta och vinn tre trisslotter!

Jaha, så var det tävlingsdags igen. I fjol vann Monica Engblom och året före det vann Hanna Borglund. Det gäller att välja bland de tio bilder jag själv har valt ut. Vilken av de här tio bilderna från min kamera och hand 2015 anser du vara bäst, vackrast eller minst dålig/ful?  Den bild som får flest röster vinner förstås och man får bara rösta en gång (släktingar får vara med). Bland dem som röstat på vinnarbilden lottar jag ut en vinnare som får tre trisslotter. Röstar gör du på min mejl jorgen.auer@corren.se och jag vill ha svar senast på söndag kväll klockan 18.
1. Kallt i allén.
 2. Slättens himmel brinner.
 3. Den fula trädgården.
 4. Står i Strömmen.
  5. Maskros i rapsen.

 6. Färg och ton.
 7. Längtan bort.
 8. På språng mot hösten.
 9. Himm-el?
10. Uppvärmning.

2 kommentarer:

Kellanders sa...

Ninni: Jag röstar på nummer 5! Längtar till grönskan.
Per: Nummer 1. Snö, förstås...
Alice: Nummer 4 "För det ser ut som vattenlek och då blir man glad."

Unknown sa...

Jag röstar på Himm-el. Patrik röstar på längtar bort :)