fredag 19 januari 2018

Nu kör vi hästbilder och triss!

Nej, hör ni. Vi tar en tävling till. Men nu bara med hästbilder eftersom jag har tagit så många sådana i år. De flesta har varit inne i Corren eller publicerade på corren.se eller nt.se och mvt.se, men inte alla. 
Jag har valt ut tolv bilder av lite varierande karaktär, men flest fälttävlansbilder eftersom det dels är sådana tävlingar nära mig ett par gånger om året, dels blir det ju då även lite natur på bilderna. Bilderna är tagna från januari till september och jag vill att du röstar på en av dem. Mejla ditt svar till mig, eller berätta det på Messenger, glöm inte att lämna din adress så att jag kan skicka tre trisslotter i vinst. Om det blir du som vinner, vill säga. Måndag klockan 09 avslutas tävlingen.
 


Bild: Jörgen Auer
1. Ridning är en sport på rygg.

 Bild: Jörgen Auer
2. Sa han inte middag klockan 5?

 Bild: Jörgen Auer
3. Uttag på kanalbanken.

 Bild: Jörgen Auer
4. Öppna munnen, då!


 Bild: Jörgen Auer
5. Och jag älskar dig!

 Bild: Jörgen Auer
6. I skogen är det allra bäst.
 Bild: Jörgen Auer
7. Överklass?

 Bild: Jörgen Auer
8. Åt skogen?

 Bild: Jörgen Auer
9. Vatten är inget hinder.

 Bild: Jörgen Auer
10. Ojojoj!

 Bild: Jörgen Auer
11. Måste jag med in?

Bild: Jörgen Auer
12. Ridning - en vattensport?

Inga kommentarer: