onsdag 10 januari 2018

Vill du vinna trisslotter?

 Bild: Jörgen Auer
1. Så blir månen till.
 Bild: Jörgen Auer
2. Kisa uppifrån

 Bild: Jörgen Auer
3. Häger lyfter höger.

 Bild: Jörgen Auer
4. Ridån går inte ner.

 Bild: Jörgen Auer
5. Maskrosens hem är nu upptäckt.

 Bild: Jörgen Auer
6. Träning är både smärta och glädje.

 Bild: Jörgen Auer
7. Väg genom grönskans vägg.

 Bild: Jörgen Auer
8. Gunhild Carling ger allt på allsången i Kisa.

 Bild: Jörgen Auer
9. Drögen är en rosa sjö.

 Bild: Jörgen Auer
10. Smala trådar i tjocka.

 Bild: Jörgen Auer
11. Kan hösten bli gulare?

Bild: Jörgen Auer
12. Hej då, Linköping.
 
Alla tolv bilderna är tagna under 2017 och jag undrar vilken av dem som lyckas samla flest röster bland er som vill vara med och tävla om tre trisslotter. 
Ni behöver inte tycka att bilderna är bra, men någon av dem kanske är lite bättre än de andra. Vilken?
För att ni inte ska påverkas av andras röster och för att jag ska veta vart jag ska skicka lotterna till EN vinnare så vill jag att ni mejlar era svar till mig. Gör det före kl 12 måndag 15 januari och min mejladress är: jorgen.auer@corren.se
Rösta på nu. (Det här uppropet finns även på facebook, där jag inte vill ha några kommentarer).

Inga kommentarer: