tisdag 8 januari 2019

Du är väl med och röstar?

 Bild: Jörgen Auer
Halloweenfirande Ture Berger Esping och hästen Simon är inte med i min hästbildtävling 2018, men söta är de när de deltar i Rappestad ridklubbs halloweenhoppning. Än finns några timmar kvar tills bildtävlingen stänger, onsdag kl 15. Vill du vara med och rösta samt därmed få chansen att få tre trisslotter av mig så ska du mejla ditt val till jorgen.auer@ostmedia.se, eller svara på Messenger.

Bild: Jörgen Auer
Inte heller systrarna Wäppling, Wilma och Maja, är med i bildtävlingen, inte hästen Zandor heller, men kanske vill systrarna vara med och rösta på den roligaste/bästa/minst dåliga bilden i omröstningen. I så fall skickar de liksom du ditt svar till min mejl jorgen.auer@ostmedia.se eller svarar på Messenger.
Då har de chansen att få tre trisslotter av mig. Jag drar en vinnare bland alla som deltar, inte nödvändigtvis bland dem som röstat på vinnande bild.

Inga kommentarer: