onsdag 9 januari 2019

Här är lottvinnarna och Alice

Bild: Jörgen Auer

Bild nummer 5 fick flest röster i min lilla omröstning. Av sammanlagt 94 röster fick stallbilden på  Alice och den skymda hästen Daydream 36 röster och var därmed ganska överlägsen vinnare. Tvåa kom bild 9 med äpplekäkande hästen Sune och den något förskräckta Ewa som fick 18 röster. Tredjeplatsen tog bild 1 och den betande hästen som samlade 12 röster.
Lotterna då? Jo, de tar Sofia Stolth hand om. Hon bor i Norrköping och är kusin till Izabelle Stolth som fanns på bild 2 med sin häst.
Eftersom det kom in så många svar tänker jag även utse en tvåa och trea bland de röstande. Tvåa och vinnare av två trisslotter blir Jonna Granath i Vallerstad och trea blir Elisabeth Stenbom i Mantorp (för övrigt granne med mig!) som får en lott. Övriga önskar jag ett gott nytt år och välkomna nästa gång det blir lottdragning hos mig.  

Inga kommentarer: