tisdag 1 januari 2019

Här är min bildtävling

 Tävlingsdags! Jag brukar ju ha en tävling varje nyår. Så även denna gång. Det gäller att bland tio av mina bilder under det gångna året utse en vinnare. Man lägger helt enkelt en röst på den som man tycker är minst dålig. Eller kanske den man finner roligast. Eller av annan anledning sätter den främst. För att den tilltalar den som tittar, helt enkelt.
Du som röstar gör det via mejl - jorgen.auer@ostmedia.se eller via Messenger. Och du röstar genom att ge en av de tio numrerade bilderna en röst. Bland alla som är med och röstar drar jag en vinnare som får tre trisslotter. Skulle det vara jättemånga som deltar kan jag tänka mig att även dra en tvåa och en trea som i så fall premieras med två respektive en lott. Men bara om ni blir många.
Lördag 5 januari kl 15 är det röstningsstopp.
Lycka till.

1. Kör mot solen!

 2. Tur och retur solen.

 3. Tillsammans är vi starka.

 4. Heja, blågult.

 5. Ett stycke Sverige.

 6. Morgon på Södra Finnö.

 7. Blänk vid Östergarn.

8. Huset döljer ljuset.

 9. Sjön Drögen om hösten.

10. Decemberkväll i Veta.

2 kommentarer:

Gabbe sa...

Röstar man här eller? "Ett stycke Sverige" är grym! MVH Gabriel Alm

Gabbe sa...

Det va inget... Jag borde läst instruktionerna... ;-)