torsdag 25 november 2021

Jag blir skådespelare

Ur Corren 25 november
Okej, nu kan jag berätta. Jag har en liten roll i UFO Sweden, filmkollektivet Crazy Pictures nästa storfilm.
Jag sökte helt enkelt en roll, vilken som helst. Detta för att jag alltid har varit intresserad av teater och film och för att jag ville se och uppleva hur det är att göra film.
Nu, efter en inspelningsnatt 14 september där jag spelar en bonde som får oväntad påhälsning i sin lada, vet jag lite mer och kan säga så här: häftigt, något av det roligaste jag har gjort i livet. Då har jag ändå gjort och prövat på en hel del.
UFO Sweden har premiär julen 2022.


2 kommentarer:

Historielärarföreningen sa...


Historielärarföreningen undrar när din scen i ladan är tänkt att utspela sig?

Ölen du dricker är nämligen från 1977:

https://historielararna.blogspot.com/2021/12/1996-dricker-lantbrukaren-carlsbergs.html

Auer sa...

Det ska du inte fråga mig. Fråga filmbolage Crazy Pictures.