söndag 12 juni 2022

Ett dygn i Bäckhult


Bild: Jörgen Auer
Några bilder från ett skönt och vilsamt dygn i Bäckhult. Drögenbilden här togs vid 23:30 i lördags. Visst ser väl lite spännande ut. Och avslappnat.

Bild: Jörgen Auer
En skogspromenad gör en människa glad.

Bild: Jörgen Auer
Särskilt om vägen leder en närmare vatten. 

Bild: Jörgen Auer
Jag latade mig inte bara, utan klippte gräs och spelade lite fotboll också. Med tioårige Charlie. Han visade sig vara en mycket skicklig målvakt som räddade även när Ronaldo sköt.

Bild: Jörgen Auer
Häftigast under dygnet var den här synen nerifrån bryggan. Jag hade lagt mig på rygg på bryggan och studerade himlen. Då syntes ett helt vanligt moln och solen samt även en svag regnbåge. Men något regn fanns inte i det molnet, det kan jag ta gift på.
Apropå det så gick min femte cytostatikabehandling bra. Den sjätte av tolv börjar 23 juni.


Inga kommentarer: