onsdag 1 juni 2022

På Södra Finnö


Bild: Jörgen Auer
Jag har varit hemifrån ett par dagar. Har varit och gästat syster Ami på Södra Finnö. Där är så vackert.

Bild: Jörgen Auer
Tyvärr var vädret inte med oss, i alla fall inte på onsdagen som blev grå och blöt. Dock tog jag mig ut för de här bilderna.

Bild: Jörgen Auer
Men vi hade trevligt ändå, särskilt som även syster Britt-Marie var med. Vi åt gott och spelade spel.

Bild: Jörgen Auer
Utanför låg Finnfjärden så grå och såg ut att längta efter sommar och båttrafik. Nu såg jag bara fyra båtar på två dygn.

Bild: Jörgen Auer
Fast i morse såg det ut så här. Ah! Härligt. Jag hann fota den vackra morgonen innan jag var tvungen åka hem - hade en tid att passa på vårdcentralen.

Bild: Jörgen Auer
Och det är allt skönt att vara hemma också.


Inga kommentarer: