lördag 15 april 2023

Skönt och gott på Lidingö

Bild: Jörgen Auer
Morgonen var väl inte varm, direkt. Den som säger det, ljuger. Men inte kall, heller. Dock är jag säker på att den var, ja vad? Mer än morgon? Jo, ja, kanske var det bara så. Det var morgon. Först. För att sen gå  över till förmiddag. Hur var den då? På den frågan svarar jag a) vet inte, b) skön i bilen. 

Bild: Jörgen Auer
Eftermiddagen var skön. I alla fall på balkongen hos Claes och Marja på Lidingö där den här bilden är tagen bort mot Nacka. Ute, jo, det var ganska skönt i solen, men riktigt varmt, nej. Faktum är att det kändes lite småkallt. Tyckte jag. 
Övrigt om dagen: god lunch och middag samt trevliga samtal hos nämnda par i Larsberg, Utöver det träffade jag ytterligare några släktingar i form av Richard och Jenny samt Marie, Richard och Anouk. Samt tittade en kvart på Ufo Sweden på Netflix. Sen var inte jag med mer i filmen, så Claes och Marja ville inte se mer. Inte den här kvällen, vill säga. De tar resten av filmen under söndagen.  

Inga kommentarer: