onsdag 21 juli 2021

Vem är det som läser?

 Det här inlägget skulle jag egentligen inte behöva skriva. Men jag gör det eftersom jag vill ha min Corren i fred. Under 40 år i Mantorp tror jag att tidningen uteblev två gånger, på grund av dåligt väder eller nåt tekniskt fel på tryckeriet. Nu har jag bott fyra månader på nytt ställe och redan har tidningen saknats i min låda två gånger. Tillfällighet? Kanske. Kanske inte.

I går morse när tidningen saknades skrev jag till NTM kundcenter att jag ville veta om tidningen blivit lagd i min postlåda. Jag fick svar från Jenny Ekholm på NTM kundcenter. Hon svarade:

"Jag har varit i kontakt med ansvarig distributionschef på ditt område. Han meddelar att det troligtvis är någon som stjäl tidningen då detta är ett väldigt bra bud".

Vem är den läshungriga?

Inga kommentarer: