tisdag 5 juni 2012

Har varit och Julahandlat

Bild: Jörgen Auer
Gjort idag? Ja-a, vad har jag gjort förutom det man måste, andas, fika, äta och kissaobajsa. Jo, köpt fem liter bensin så att jag kunde klippa gräs, slängt trädgårdsavfall (två påsar), läst tidningen (plus Corren Bostad från i torsdags, den hade jag inte hunnit med än). Ja, och sen har jag varit och Julahandlat. Det blev en varmkompost, en mindre stege, samt några solcellslampor. Något mer vi behöver, frågade Inger. Ja, allt härinne skulle vara rätt så skönt att ha, då behöver vi kanske aldrig mer Julahandla, sa jag.
Sen släppte hon av mig vid Corren och nu har jag bloggat också. Ja visst ja, det gjorde jag i morse också. Samt åt frukost och borstade tänderna. Sen irrade jag runt en timme på webben också. Någonstans vid kusten var jag. Nära Gryt. Kanske ska jag dit senare i sommar. Exakt vart vet jag inte. Ö?


Inga kommentarer: