onsdag 15 november 2017

Mera på lite omvägar

 Ur veckans Mera Linköping
Så här skriver jag i veckans Mera Linköping och Mera Norrköping om hur jag älskar att åka omkring i Östergötland. Det är ju inte precis så att jag tar den närmaste vägen när jag ska någonstans. Om jag inte har en tid att passa, vill säga.

Ur veckans Mera Linköping
Så här ser uppslaget ut och som synes gör jag denna gång sällskap med bioannonser, korsordslösning, sudoku samt ytterligare annonser. Var fjärde vecka skriver jag krönika, en syssla jag delar med Fredrik Björk, Åke Stolt och Cathrine Tibbling. 
Du som vill läsa Mera Linköping kan göra det på meralinkoping.se och där klicka på den bläddbara versionen av tidningen till höger. Vill du hellre, eller också läsa Mera Norrköping går du förstås in på meranorrkoping.se

Inga kommentarer: