lördag 17 april 2021

Lite hoppbilder från Mantorp

Bild: Jörgen Auer
De här bilderna tog jag i dag på hopptävlingen på Mantorp Hästsportarena. Det är Bjärbys stolthet (utanför Smedby i Norrköping) Matilda Pettersson och Bailacolle Z. Matilda tävlar sen något år tillbaka för Strömsholms RF.

Bild: Jörgen Auer
Och här hoppar Julia Kringstad Håkansson från Malmö Civila ryttare fint med Axwell och fokuserar redan på nästa hinder.

Bild: Jörgen Auer
Matilda Pettersson på nytt. Nu med Mirco Infinity. En ny bekantskap för mig. Tror jag. Har inget minne av att ha sett den förut.

Bild: Jörgen Auer
Se här: det är Mikael Carlstedt från Kimstad Rf. Här tar han en andraplats i en 1,25-hoppning med Vesper Yard.

Bild: Jörgen Auer
Arrangörsklubben Mantorp Hästsportförening har i sina led den här stilhopparen, Hedda Wallin, här med Carrero TZ.

Bild: Jörgen Auer
H&M Chacco Dia är ny hos Malin Baryard-Johnsson som prövar om den kanske passar bättre hos henne än hos Peder Fredricson där den konstrade en hel del.

Bild: Jörgen Auer
Philip Svitzer vann höga klasser både fredag och lördag med Exclusief. Kan han vinna även 1,45 i morgon?

Bild: Jörgen Auer
Siri Swärd, tävlar för Åby Rk men bor i Vikingstad. Här med Nevada DV.
Om jag orkar och hinner lägger jag in flera bilder på min blogg i morgon.

Inga kommentarer: