fredag 16 april 2021

Nu kommer natten

Bild: Jörgen Auer
Vad ska man säga om denna fredag, den 16 april? Tja, man bör kanske notera att jag fick vaccin mot covid -19 i dag. Ifall det händer nåt, menar jag. Astra Zeneca fick jag på vårdcentralen i Mantorp på eftermiddagen och ännu vid midnatt kände jag inga biverkningar.
Men det kanske jag gör i morgon, sånt vet man aldrig i förväg.
Mer ni dag? Jo, jag var ännu en sväng med saker till Runar Bergsten på Fornåsa loppis. Visst jag skulle kunna sälja dem själv, men jag har ingen lust att hålla på och annonsera på Blocket och Tradera om saker och ting. Så jag ger bort dem till nån som har bättre chans att bli av med dem.
Nån timme och lite till var jag på Mantorps hästsportarena för att titta och fota nåt till Correns måndagstidning. Jag ska dit i morn också en stund. Men hur dags har jag inte bestämt. Jo, när det är som varmast på dan, tror jag. För i dag blåste det så tråkigt kallt.
Och nu kommer natten.
Sov gott.

Inga kommentarer: