torsdag 20 januari 2022

Is och andra problem

Bild: Jörgen Auer
Det var ganska isigt på sina håll i dag mellan Mantorp och Norrköping. Men jag tyckte alla bilister jag såg skötte sig med den äran. Tog det lugnt och var uppmärksamma. Bilden är från gamla E4-an någonstans nära Linköping, tror jag. 
Varför jag var tvungen ge mig ut på vägarna? Sjukhusbesök i Norrköping och information inför operation där 1 februari. 

Ur Vägen ut
På kvällen blev det tv. Jag började med Kanal 1 och Antikrundan, fortsatte med filmen The Captive (om kidnappning av barn) på sexan och avslutade med Lars Lerins programserie och konstresa med före detta missbrukare, Vägen ut. Alla programmen mycket bra, vart och ett på sitt sätt.
Bilden visar Lerin med sällskap uppe på Skuleberget.
Just det ja, jag såg ju Professor T i fyran också.
Utöver detta la jag in en ny matta. 
I övrigt? Ingenting.

Inga kommentarer: