söndag 10 december 2017

Dags för en slummer igen

Bild från Svt
Tittar på Nobelmiddagen och har somnat tre gånger. Dock höll jag mig vaken när Ane Brun sjöng. Men nu tror jag att det är dags för en slummer igen. Eller orkar jag titta på dessertparaden?
Nej, jag somnar inte den här gången. Däremot går jag ifrån och sätter mig vid datorn. Kunde nämligen inte få till den lilla bildtexten Bild från Svt på ett tillfredsställande sätt med telefonen. Så nu sitter jag här och har ändrat till kursiv stil och minsta textstorlek, som jag brukar ha här.
Eftersom jag sitter i köket så hör jag teven då vi inte har vägg mellan kök och allrum, utan öppen planlösning. Just nu pratas det om halsband, hör jag. Nej, nu blir det lite om fredspriset som omväxling.
Ja-a, och jag går nog över till släktforskning. Eller forskar vidare om transportföretag på svenska vägar.

Inga kommentarer: