söndag 31 december 2017

Champagneruset gånger två

Bild: Jörgen Auer
Jag tycker att det kan få vara lite julrött även på nyårsafton. Och apropå denna afton så har jag denna dag deltagit i ett motionslopp. Visserligen tvingades jag pga kraftig förkylning att gå, men ändå. Det var Mantorp gym numera sedvanliga nyårslopp som anordnades och jag hade så trevligt så under promenaden som gick min kära Vetarunda. Tack för sällskapet.
De som ville kunde springa tio kilometer eller fem. Det får jag välja mellan nästa år.
Bild: Jörgen Auer
Här beger sig deltagarna iväg från Mantorp gym på 2017 års motionslopp Champagneruset  i Mantorp.
Efteråt blev det snittar och bubblande dryck på gymmet. I morgon när vi vaknar är det 2018, tänka sig. Men nu drar vi igång vårt eget champagnerus.

Inga kommentarer: