lördag 30 december 2017

En titt i årets backspegel

Bild: Jörgen Auer
Så här när år 2017 snart är slut kan det vara dags att blicka i backspegeln.
Vad hände egentligen under året? Mer än att jag tog den här bilden, alltså? Tja, jobbmässigt, jodå gamlingen fortsätter allt att jobba även som pensionär, har jag gjort lite av varje. Allt från hästreportage (ridsport) till Correns sportredaktion - och även till NT och MVT - samt födelsedagar åt familjeredaktionen och en massa gator till Mera Linköping och Mera Norrköping. Utöver det lite spridda skurar andra reportage, ett par reportage till Corren Bostad, samt förstås medverkat i bilagan Östgötamässan häst - jakt- hund. Visst ja, jag hjälpte Corren med några bilder under året också. Dessutom publicerad i Västerviks-Tidningen för första gången (mig veterligen, alltså). Kul att få vara med där också. Det innebär att det är en jädra massa människor som har möjlighet att läsa mina alster. Om läsarna sedan tycker att det är något att läsa är en annan sak.
Privat då? Tja, alla i familjen, ja i hela släkten har fyllt år under det gångna året och ämnar göra detsamma under det kommande. Mer? Jag skulle kunna svara: samma som du, men gör inte det eftersom jag inte är säker på vem som läser detta och vad de läsarna har upplevt.
Vad tycker jag om allt det stora i livet? Hm, somligt är åt helvete, annat helt underbart.
Hur blir 2018? Ingen aning.

Inga kommentarer: