onsdag 21 december 2022

Märkligt om en filmroll

Ur Corren 20 december
Haha. Det var ju lite kul, men underligt att jag blev omskriven i den här artikeln om Crazy Pictures och UFO Sweden. Underligt så till vida att frågan hur jag skötte mig ens fanns med. Vad trodde reportern Fredrik Sandberg att han skulle få för svar? 
"Nej, Jörgen han hade det inte lätt. Han är ju rakt ingen skådespelare, dålig helt enkelt. Tyvärr, för han sänker ju filmen som vi annars är nöjda med." Eller?

Ur Corren 20 december
För övrigt tycker jag den gode och sympatiske Albin Pettersson tar i när han säger att min roll var fysiskt tuff. Visst fick jag springa lite, men det var ju bara roligt.

Ur Corren 25 november
Så här presenterade annars Corren 25 november nyheten om min medverkan i filmen. Det var kul. På juldagen ska jag gå och se UFO Sweden i Linköping tillsammans med barn och barnbarn. Det blir också kul, även om jag redan har sett filmen, vilket skedde på världspremiären 12 december i Norrköping. 

Inga kommentarer: