söndag 11 mars 2018

Dags för träningsläger

Bild: bJörgen Auer
Av någon anledning känner jag för att börja träna hårt. 
Jag börjar i morgon och tänker köra en timme var morgon. Minst. Plus kanske någon på eftermiddagen. Eller kanske bara en uppmjukande promenad på eftermiddagen. Å andra sidan har jag ett par reportage jag tänkt göra i veckan, så jag måste nog planera upplägget för en gång skull. 
Bilen ovan skulle kunna ingå i min serie Tradare på svenska vägar. Om jag bara fann nån info om den. Men det har jag inte gjort. Dock vet jag ju att Actic är en stor aktör i träningsbranschen. Fast jag har aldrig sett den här bilen tidigare. Är den Actics eller funkar den bara som reklampelare för företaget? Och vem är J. Knutsson i Hallsberg? Jag har googlat på detta utan att komma vidare. Mystiskt.

Inga kommentarer: